2011. szeptember 2., péntek

Hazi arcfestes

Soffinak a Halas Napi arcfestes-moka ota igerem, hogy kapni fog otthonra is arcfesteket, es majd en kifestem az arcat, amikor szeretne es alkalmas is... Vegre vegre vegre sikerult arcfesteket beszereznunk a mult heten es mar keszulhetett is a remekmu termeszetesen:-)... Remekmu, hat legalabbis tolem ennyi telt:-)... De a modell boldogan allt fel a szekebol, igaz kozel sem volt olyan turelmes es nyugodt a folyamat alatt, mint a vadidegen holgy kezei alatt Tiszafureden, dehat valahol ez ertheto is:-)...

2 megjegyzés:

  1. Istenem, bogár, te az év anyukája leszel... ilyen ügyes kézimunkát 8 hónapos terhesen végigvinni... nekem ilyen sosem jut eszembe.... igaz, Izabellel sminkelés közben mindig lehet arcot festeni.... ugyan Diorral kicsit drágább mulatság, szerintem be kellene fektessek egy arcfesték felszerelésbe... ;)

    VálaszTörlés
  2. Hát, köszönöm:-), a Zuram is csak azt mondta, nem gondolta volna, hogy én ilyet tudok:-). Igen, a Diort szerintem is csak tartsd meg magadnak, na de ne gondold, hogy Soffit is nem kobban érdekli az én smink készletem, de egy pillangóval azért le lehet venni a lábáról... Majd meglátod, mire Izabel is elkezd beszélni teljesen más vizeken fogsz evezni vele szórakozásilag, mint Mátyással:-). Pussz

    VálaszTörlés