2012. május 26., szombat

Anyam, most mibe kezdtem:-)???

De most komolyan:-)! Aki mar volt nalunk, biztosan emlekszik ezekre a "gyonyoru", 20 riyalos rongyszonyogekre ossze-vissza hazban... Nos... egy kicsit elegem volt mar beloluk... Na, gondoltam kimosom oket... Aztan gondoltam, gondoltam, gondoltam....

Elkezdtuk pedzegetni a temat, hogy Marcinak megis csak sajat szobat kellene csinalnunk, mivel ha arra varunk, hogy keszen legyen arra, hogy Soffihoz bekoltozzon, akkor ilyen nagyon jo alvo letere, az eletben ki nem koltozik a mi szobankbol:-)...

Gondoltam, gondoltam, gondoltam... Akkor hiaba hozattuk az IKEA-bol a fius-lanyos nagy szonyeget a gyerekszobaba, Marcival most mi lesz:-)? Hat, mivel ezt a Zpaghetti fonalat itt nem lehet venni, Daniabol a gurigankent majd' 1 kg-os fonalat nehezkes lenne ebben a mennyisegben elhozni (ami egy szonyeghez kell), hat gondoltam szetbontom a rongyszonyegeket es abbol horgolok Marcinak egy szep, nagy, kerek szonyeget!!! Merthogy a szinek szuperek egy kisfiu szobajaba, ugyebar:-)... Igenam, de kiderult, hogy ezek az anyag darabok nagyon kis darabok, meg annal a kicsinel, amire en fel voltam keszulve is kisebbek, dehat akkorra az otlet ugye mar magaval ragadott es nem volt visszaut:-)... 

Folyt. kov. ...








3 megjegyzés:

  1. Ha jól sikerül, van egy csomó kimustrált cipőfűzőnk, abból is csinálhatnál valami műremeket! Ez még Guiness-rekord is lehetne! "Tízezer db cipőfűzőből komponált faliszőnyeget egy Dohában élő, unatkozó magyar nő, amikor hozzákezdett, mindössze harminc éves volt, ma hét Dédunokája van."

    VálaszTörlés
  2. Jaj nagyon tetszik a fennti ötlet! Na azon nyomban tessék jelentkezni! Recycling rekord is lehetne!

    VálaszTörlés
  3. Apukam, nagyon vicces:-), de a cipofuzo temaval megbizsergetted a fantaziamat:-)... Egyebkent meg vegre hasznalom a varrogepet, mar profin fuzom ki be a cernat meg varrok, mint gep vele:-)

    Na, majd postolom a haladast Juliannam, mar azert tortent nemi elorelepes, de nem a leghaladosabb projectet valasztottam, a horgolas az semmi lesz, az elokeszuletek utan...

    VálaszTörlés