2012. szeptember 27., csütörtök

Agyas Soffi #1

Ma reggel az iskolához érve, szokás szerint várni kellett parkolóhelyre, így aztán végignéztünk egy anyukát 4 gyerekkel átvágni a kocsik között...

Soffival zajlott párbeszédünk, míg leparkoltunk:

Soffi: (teljesen felindultan) Anyaaaa! Nézd azt a nénit, mennyi gyereke van!
Én: Igen, 4 gyereke van, ugye?
Soffi: Igen, 4 gyereke!

.... Fél perc szünet...

Soffi: Anyaaaa, akkor nekik mennyi sok szoba kell!
Én: (röhögve) Igen Soffi, sok...
Soffi: ... Úúú, és mennyi cipô!
Én: (egyre jobban röhögve) Igen, sok cipô...
Soffi: ... És mennyi ennivaló!
Én: :-0
Soffi: ... És mennyi fürdôszoba... (qatari gyerek a lelkem= 1 fürdô/1 ember)
Én: ... És mennyi fürdôruha?
Soffi: Igen, nagyon sok fürdôruha...
Én:.. Na menjünk...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése