2012. október 8., hétfő

A hetvege kreacioi + akcioban

Nos, a hetveget leginkabb a varrogepem mellett toltottem (Edeszapja nagy banatara:-))... Ez a 3 produktum jott ki belole... Kisebb nagyobb sikerrel:-). Szoknya Soffernek - erre nagyon buszke vagyok:-), terdgatya Marcinak (erre mar kevesbe), es egy bluz a szomszed kislanynak:-)...


 A bluz egyebkent nem is lett olyan rossz, csak nem az lett, aminek indult:-)... Egy ruha lett volna Soffinak, de nagyon szuk lett az alja, es en ugye, a megtestesult turelem, este fel 10-kor meg megoldast keresve a problemara azonnal kiagyaltam, hogy nem baj, lesz belole bluz... puff elvagtam... felhajtottam, szupi-szupi, csak eppen Szoszinak a koldokeig er:-), na de sebaj... egyenlore ennyire mentem a youtube-rol varrni tanulasommal:-). Emellett meg egy csomo javitgatast is elvegeztem a varrogeppel, nadrag felhajtas, hosszubol-rovidre varrast, polo beszukitest:-), melltarto pant beszukitest es meg sorolhatnam, szoval produktiv volt a hetvege...

Horgolasilag is aktiv vagyok, csak eppen olyan nagy projectekbe fogtam bele, hogy kicsit unalmasak is egy ido utan, es mindig ujat kezdek, szoval mostanaban csak a felkesz termekek gyulnek, na de majd lassan befejezem mindet...

Itt pedig a gatya akcioban:



Itt pedig mar ma a szoknya akcioban, a nagyon beteg Soffin... Szerdan remelhetoleg mar mehet megint oviba...











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése